top of page
הרצאות פיבוט חינמיות
הרצאות בנושאים נחוצים עם פתרונות שעובדים!
בואו לשמוע את נקודת המבט של פיבוט על אתגרי היום-יום
עם הילדים ->
שעת ההשכבה

קשיי הירדמות

קשיי הירדמות - אמצעי החזקה

הכרת תודה

העסקה מחזיקה

משוואת הרווחה

החזקה מכילה

פיפי מחוץ לשירותים (בנים)

אפייה

הכרת תודה

תכנון ארוחת שישי

הרצאות ושיחות יוטיוב
ראיון יוטיוב - ילדים שלא מדברים
כלים פרקטיים להתמודדות עם ילדים שלא מדברים

ויסות רגשי ולבוש - עם שרון שני גונן - שיחת סטיילינג תרפי בימי קורונה
ויסות רגשי הוא היכולת שלנו להישאר יציבים גם כשמסביבנו יש סערה. בעולם רבוי משימות ולחצים, קל מאוד לצאת מאיזון רגשי. בטח אם בבסיס שלנו יש רגישות גבוהה.
כל דבר שיכול לעודד ולחזק את יכולת הוויסות שלנו הוא מבורך, ובגדים יכולים לעשות את זה!
ד"ר טלי סטולובי משוחחת עם שרון שני גונן, מרפאה בעיסוק ומייסדת pivot. בעבודתה שרון מסייעת לאנשים לחיות חיים של רווחה נפשית. שיחה על קולקציית קפסולה בארון הבגדים, אבל לא כזו שמורכבת מבגדי מעצבים אלא כזו שמורכבת מבגדים של עידוד.
כל דבר שיכול לעודד ולחזק את יכולת הוויסות שלנו הוא מבורך, ובגדים יכולים לעשות את זה!
ד"ר טלי סטולובי משוחחת עם שרון שני גונן, מרפאה בעיסוק ומייסדת pivot. בעבודתה שרון מסייעת לאנשים לחיות חיים של רווחה נפשית. שיחה על קולקציית קפסולה בארון הבגדים, אבל לא כזו שמורכבת מבגדי מעצבים אלא כזו שמורכבת מבגדים של עידוד.

קהילת המשפחות המיוחדות - הבסיס החיובי של פיבוט
השפה החיובית של פיבוט ככלי משמעותי בקידום וטיפול של א.נשים וילדות.ים - שיחה בערוץ קהילת המשפחות המיוחדות.
כלים פרקטיים, תכנון מקדים, ראיית האדם
מה כן?
כלים פרקטיים, תכנון מקדים, ראיית האדם
מה כן?

התקרבות מכילה וגישת פיבוט
ליז מאיר וייל-מייסדת שיטת התערבות מכילה.תשוחח על מניעה והתמודדות עם התנהגות מאתגרת. שרון שני גונן, מרפאה בעיסוק, פסיכותרפיסטית מייסדת גישת pivot, תשוחח אודות העסקה של ילדים בתפקוד נמוך, איך עושים את זה?

"כיתה, כיסא ושולחן? עדיף אוהל על הדשא"
נקודת המוצא - רווחה
מי שעומדת מאחורי הגישה ששמה "פיבוט" (PIVOT) היא שרון שני גונן, מרפאה בעיסוק ובעלת תואר שני בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית. לפני שבע שנים נכתבה תוכנית הטיפול, ולפני חמש שנים הוקמה החברה שבראשה היא עומדת, אשר מספקת אביזרים, אפיון והדרכה ליצירת סביבה תומכת עבור ילדים ומבוגרים המתמודדים עם אתגרים בתחומים שונים.
"בבתי הספר היום לא נשאלת שאלת הרווחה הגופנית, הנפשית והחברתית (well-being); האם התלמידים באים בטוב? האם הצרכים הבסיסיים שלהם מקבלים מענה?", אומרת שני גונן ומסבירה מה עומד מאחורי השיטה: "אתן דוגמה מעולם העבודה, אם היו אומרים לאדם בוגר 'תנאי ההעסקה שלך משתנים. אתה תשב עם 30 אנשים בחדר, עם כיסא ושולחן, תעבוד במקטעים של 45 דקות ואם תרצה הפסקה - תצטרך לבקש רשות'. אני אומרת שאף אחד לא היה חותם על חוזה כזה.
מי שעומדת מאחורי הגישה ששמה "פיבוט" (PIVOT) היא שרון שני גונן, מרפאה בעיסוק ובעלת תואר שני בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית. לפני שבע שנים נכתבה תוכנית הטיפול, ולפני חמש שנים הוקמה החברה שבראשה היא עומדת, אשר מספקת אביזרים, אפיון והדרכה ליצירת סביבה תומכת עבור ילדים ומבוגרים המתמודדים עם אתגרים בתחומים שונים.
"בבתי הספר היום לא נשאלת שאלת הרווחה הגופנית, הנפשית והחברתית (well-being); האם התלמידים באים בטוב? האם הצרכים הבסיסיים שלהם מקבלים מענה?", אומרת שני גונן ומסבירה מה עומד מאחורי השיטה: "אתן דוגמה מעולם העבודה, אם היו אומרים לאדם בוגר 'תנאי ההעסקה שלך משתנים. אתה תשב עם 30 אנשים בחדר, עם כיסא ושולחן, תעבוד במקטעים של 45 דקות ואם תרצה הפסקה - תצטרך לבקש רשות'. אני אומרת שאף אחד לא היה חותם על חוזה כזה.

מאמרים מבית פיבוט
חוברת היכרות עם מושגי הבסיס של פיבוט פתרונות שעובדים
בחוברת זו תמצאו מושגים העומדים בבסיס גישת פיבוט. החוברת מספקת היכרות ראשונית עם עקרונות הגישה, להעמקה ולמידת הגישה ניתן להירשם לקורס הבסיס וכן לקורס הדיגיטלי המלא שייצא בקרוב
קריאה נעימה
קריאה נעימה

"יש בי כוח" – על חוסן נפשי - ראיון עם המרפאה בעיסוק והפסיכותרפיסטית שרון שני גונן
החדשות הטובות הן שאפשר לפתח ולחזק את רכיבי החוסן הנפשי! אין הסכמה גורפת בשאלה מהם בדיוק הרכיבים הללו, אך ישנה הסכמה על כמה רכיבים בולטים: תקוותיות, היכולת להודות ולהוקיר את מה שיש, אמונה, הומור ובעיקר הומור עצמי, מעגלי תמיכה חברתיים, היכולת לבקש עזרה ולהשתמש בעזרה שניתנת ועוד

התאמת הסביבה לתמיכה בוויסות
של ילדים ומבוגרים עם ADHD
אנשים עם ADHDחווים חוויות חושיות באופן שונה וייחודי מאנשים אחרים, ולעיתים מתקשים לעזור לעצמם לקיים פעולות ויסות שנראות מובנות מאליהן ואוטומטיות לאנשים שחווים את העולם באופן ה"רגיל". בעלון שלפניכם ננסה להבין מה חווים אנשים עם ADHDמבחינה חושית, מה הקשיים שמערימה עליהם חוויה כזו וכיצד ניתן לעזור להם לקיים תפקוד והשתתפות טובים בעולם, למרות הקשיים בויסות אותם הם חווים.
